snösnösnösnö

Asså fan vad det snöar här i byske jag det är ju kallt som satan också:S
fan man kan ju knappt vara ute!
det behöver ju fan inte vara 1000- ute !
kan ju blii liiite varmare iallafall,jag trodde typ snön skulle smälta bort snart (A)
hehe menmen man får väll chilla läget:)

Idag blire väll att vara med Helena och kanske Maja vi får se om hon vill vara med oss.
vet inte riktigt vad vi ska göra om jag ska vara ärlig men ngt kul ska vi väll hitta på :D
det blir säkert kul:D
ska lixom stanna här tills på måndag eftersom vi är lediga sen så blire väll träning på kvällen.
vet inte riktigt om jag längtar men jag får väll chilla läget där med.
har jätte ont i mina knän på ånn konstig anledning :S
hehe vet inte varför :S

hehe ska gå nu pusshej:)(L)



Ni är mina älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Viktoriae - Självkänsla & Tänkvärda inlägg

Åh vad söt katten var på bilden längst ner ;)

2009-02-10 @ 21:28:51
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0