the point is that....I miss you very much

Idaag var det en dryyyg dag på skolan.vet inte vad som hände med dagen men det var dryg som satan.
Jag måste verkligen skriva på ''boken om mig'' för den ska typ snart vara inlämnad
lr i mars men det är snart för det är mkt att göra.
Sen så måste jag skriva på ''Mitt boende'' som
ska också vara inlämnat snart minns inte när men det var snart.
sen så har jag engelska prov nästa vecka som jag mååste plugga på.
Och jag är typ stolt över mig själv fick VG på so provet :D
hehe och G i matte :p
igentligen inte men janne var snäll ;)
idag har jag match det är inte så länge kvar tiols vi ska samlas kanske 1 och en halv timme typ :P
hehe men vi får se hur det går. men nu ska jag gå och plugga
och packa mina matchsaker :)
ha en bra dag pusspuss (L)




I.N du betyder mer än du någonsin kmr att förstå










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0