arlanda

ja nu sitter jag och mamma på arlanda och väntar på att en timme ska gå för då kan vi åka med flyget hem=)
saknar er redan ska ni veta och hoppas ni kmr till sommaren ! =)
Hittade lixom en dator att sitta vid här :D
det kostade typ 29kr för en timme , det är fan värt ;)
haha okej om man är databeroende så är det de ännu mer ;)
jaja sitter lite vid apberget och sånt är faktiskt ganska härligt att kunna sitta vid datorn ett tag ist för att bara sitta och vänta på att tiden ska gå ;)
ni fattar nog =)
vet inte riktigt vad jag ska skriva :]
imorgon blir nog skola ;S faan asså läntar inte kan jag säga ;S
sen så blire träning och ge jossan hennes julklapp från förra året som jag köpte i jönköping :)
har shoppat jätte mkt lr ja typ för 2000kr =D (A)
det är fan bra :D
här på flygplatsen köpte jag lr rättare sakt mamma fast det är min en parfym för typ 500 kr fast det var rea ;)
haha då kostade den bara 270 :D
endå värt (A)
hehu nu vill jag bara hem och soova (A) är jätte trött har typ suttit i olika tåg i 6 timmar 3-4 timmar så man är less och man vill bara hem =)
jag och mamam åt på max här på arlanda det var skit gott eftersom jag var väldigt hungrig :]
jaja nu vet ag seriöst inte vad jag ska skriva mer sdå jag ska nog skita i att skriva här och gå vidare till apberget ist :) skriver imorgon när jag kmr hem ist.
ha det bra pusssheej (L):)

Kommentarer
Postat av: Johanna med familj

Hej!!

Vi saknar er oxå! Ja vi får hoppas att vi kan komma till sommaren!!

kram kram

2009-01-29 @ 11:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0