förändring sker snabbt.

Jossan jag fattar seriöst inte vad som händer.?
vi två föralltid vare va?
men nu finns det inget därlängre =(
jag saknar fan dig!

Du var min aldra bästa kompis

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag hade vi iallafall match.
vi förlorade och om jag ska vara ärlig så spelade vi inte så bra.
lr vissa lägen så var vi skit bra men större delen av matchen söög vi ;S
menmen vi tar igen det i promess. =)
idag ska jag typ sova och fara till kusinerna ;)
haha skiit kul ;)
sen kanske jag ska stanna i ursviken orkar fan inte fara hem.
menmen nu vet jag inte vad jag ska skriva.
tyyp MAJA OOOO är bääääst i innebandy!
och EMELIE HAAA suuuger !
hhaha ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ni fattar inget jag lovar.



Kommentarer
Postat av: vanessa

Du är bäst gumman så äre bara!<3

2009-01-10 @ 20:47:19
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/
Postat av: M

tack emelie, vad snällt!



du vet att du alltid kan smsa eller ringa eller nått om det händer nått. om du bara är nere eller vad som helst. jag vill så gärna att du ska må bra!

2009-01-10 @ 22:49:21
URL: http://moaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0