hare bra i skellhell;)

haha hare bra i skolan och allt :)
far lixom till jönköping imorgon :D
skiit kul längtar som faan det är inte länge kvar nu kan jag säga :D
längtar efter er jätte mycket :)

iallafall idag var jag på stan med tess :D
köpe en ny foundation lr hur det nu stavas palla bry sigl, sen typ ett par rosa skor på wedins 70 kr :D
Sen blire att packa tyyp hela kvällen sen ska jag på träning idag också :S
faan kmr inte att vara på bra humör på träningen fast det har ju sin orsak men ska inte visa det, det är bara att spela på :)
haha vet fan inte vad jag ska skriva om :S
typ att mitt apberget dampar sönder på min användare vettefan vad jag gjorde :S
tryckte typ på någon knapp sen for alla jävla bilder bort på hela apa :S
hehe men ska be min brorsa fixa det sen när han kmr till oss nästa gång =)
så då måste jag vara inne på mammas användare för att vara inne på apa och för att vara inne på msn
måste jag vara inne på min användare ganska så jobbigt kan jag säga ;P
haha snart ska jag äta :) fiskbullar typ eftersom jag måste skynda mig träningen börjar lixom
typ 7 och jag måste väll ara där kanske halv 7 så jag inte kmr sent igen ;S
hih som jag faktiskt gjorde till matchen också för den delen.

asså jag vill fan shoppa KLÄDER;VÄSKOR OCH SKOOOR !!
nuuu!
men ska göra det i jönköping så jag hinner har typ mycket pengar + mamma ;)
sen så vill jag verkligen ha en ny innebandyklubba !
en unihoc den är skit snygg typ babyblå och den finns på intersport är heelt inne i att köpa/få den :)
hoppas mamma kan bidra med några pengar till den eftersom den kostar typ 1100 kr ;S :P
men det är värt för den är inte dåålig (A)
men nu ska jag gå och äta pusssheej :)
skriver för sista gången på länge imorgon innan jag faar pussis :)(L)





Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer att sakna dig snuttan!

snygga bild rörresten;)



PUSS HA DET BRA!=)

2009-01-14 @ 19:17:09
URL: http://jennywestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0