hehi

älskling jag saknar dig.


Jaja kom hem från skolan typ nyss sen så blire väll träning ikv om jag orkar
lr rättare sakt blir bättre i halsen kan typ inte svälja.
menmen kmr nog endå att träna (A)
Shiiit jag far fan på onsdag till JÖNKÖPING
Och johanna jag vet att du läser det här så skriv en kommentar ;)
aha jag vet att du saknar mig ;)
saknar faktiskt er jätte mkt!
menmen som vanligt är jag slö och orkar typ inte skriva nå mer.
pusssheejs ♥



Tänkte lägga in några bilder från julafton nu =)




Kommentarer
Postat av: Johanna med familj

Vi längtar jätte mycket efter dig med!! Tänk att tiden från det att jag bokade till er har gott så fort!!

Kram från oss alla 4

2009-01-08 @ 17:32:36
URL: http://hjern.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0