jasi

idag händer fan inget,bara sitta hemma och trååka.
någon som vill göra ngt?<3
lr så vill ingen lr kan ingen:S
jaja skit samma .
bara någon svarar när jag ringer blir jag glad :P
haha jaja pussspuss (L)

-------------------------------------------------------------------------
Dagens vill ha: cola:]
Dagens klädsel: Leggings och ett långt linne med en tjocktröja över
Dagens smink: mascara,foundation puder,eyeliner
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens planer: film hoppas jag
Dagens saknad:kim
Dagens borde: städa

Dagens sötnos: robin
Dagens roligaste: sannasu
Dagens person(er):nobody
Dagens favorit: inget/ingen
Dagens låt: alla=)
Dagens bild:
Jag och maja <3

Kommentarer
Postat av: vanessa

EMELIE ÄR BÄST TJALLALLALALAA Å NI SOM TYCK NÅ ANNAT KAN GÅ OCH DÖ :D<3

2009-01-09 @ 16:28:23
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/
Postat av: sannasu

Dagens roligaste: sannasu



hihi :]

2009-01-10 @ 14:06:13
URL: http://sannnasu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0