Jönköping

ja resan var väll sisådär.
hade skit ont i huvudet heela dagen.
Först åkte vi 1 timme i flyget sen steg vi av hämtade våra väskor och gick till snabbtåget in till
stockholm city. När vi kommit dit så gick vi runt lite och sen åt vi på mcdonallds, nuggets :D
shiit vad jag längtat efter det!
Sen så väntade vi väll typ 1 och en halv timme tills tåget till nässjö gick kanske 35 minuter från jönköping ligger det.
vi åkte tåget i kanske 2 och en halv timme sen var vi framme i nässjö.
Där steg vi av och hoppade nästan direkt på det andra tåget som gick till bankeryd som vi är i nu.
8 min från stan i jönköping typ lr hur jag nu ska säga.
och när vi klev av där så mötte Johanna,Anton och William oss :)
tur det annars hade vi aldrig fått veta vart vi skulle gå ;)
sen gick vi som sakt hem till dom spelade lite guitarhero mot anton jag vann 2 ggr han 1 :)
nästan rättvisst tkr jag ;) för första gången ägda han ut mig riktigt mycket!
iallafall sen åt vi och körde lite tagen.
blev helt slut av det.
när barnen hade gått och lagt sig tittade vi mest på tv och i mina skolböcker det är inte liite läxa jag har kan jag då säga ;S
sen kom mikael hem och då gick alla och la sig, jag somnade ganska så fort tror jag :]

Idag så vaknade jag av att Anton och William sparng däruppe, sen kom Anton ner och väckte mormorEva (mamma)
inte mig faktiskt men eftersom jag typ var klar vaken så steg jag upp endå ;)
kl 7 jag brukar inte ens stiga upp då när vi har skola ;O tyyp (A)
Vi fikade och sen gick anton til skolan johanna till skolan och mikael på något möte med jobbet.
så nu sitter jag här nere vid datorn, jag satte på byggare bob åt William där uppe så han och mormor(mamma) sitter där uppe och tittar på det. Jag ska gå upp nu hade jag tänkt och vara lite social med dom=)
måste utnyttja tiden jag har med dom :)
Idag ska vi väll på något köpcentrum tror jag är inte riktigt säker på vad dom pratade om.
halvsov typ (A)
menmen nu ska jag gå pusshej ha det bra :) (L)


 


 

Hur söta är dom inte :O
William till vänster och Anton till höger =)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0