luleå

jadå imorgon far jag till Luleå och är där över helgen ska sova hos robin=)
ska bli skit kul vi ska göra ganska mycket typ bio och sånt :)
hehe menmen idag hade jag träning :)
gick ju som det gick :S
hehe madde you know ;)
idag hade vi ju fysik prov kunde tyyp inget så det blir väll ig hära ;S
hehe menmen jag måste plugga gärnet till nästa prov vi har och det blir väll så klart matte imorgon :S
sen så nästa vecka har vi so så då ska jag fan ha vg :D
hehe lite höga krav för att vara jag men jag behöver poäng för att komma in på ngt :)
Idag valde jag gymnasium sak :)

1:Barn & Fridit =)
2:Hotell & resturang :P
3:handells :)

hehe men jag hoppas jag kmr in på bf :)
hehe men nu ska jag soova (A)
lr riinga ngn tror jag, jaja pusspuss (L) :)




Kommentarer
Postat av: kkkimlodberg

söt bild :)

2009-02-01 @ 16:04:45
URL: http://crossthatline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0