skoola

ja då försovde man sig men orkade inte skynda mig eftersom jag ville duscha och allt
så jag ska skippa första lektionen och komma sen typ kl 10 ;)
haha orkade fan inte skynda mig det är ju morgon och man är satans så trött :]
hihi idag ska jag typ inte göra nååågonting, skit tråkigt asså.
ingen träning ingen att vara med typ för alla ska bort lr vara med sina killar ;)
haha menmen får väll sitta hemma och dega :p
imorgon har jag iallafall match samling typ 8 på morgon :S
kmr att vara huuur trött som helst.
sen så börjar matchen typ kl 9 på örjans :S
inte liite tiidigt asså.

menmen nu måste jag typ göra iordning det sista =)
typ borsta tänderna(A)
menmen hoppas alla får en bra dag och har något att göra, pussssheej ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0