tjooheej

faaan vad tråkigt jaghar :]
har fan inget att göra eftersom jag inte fick vara till norsjö lr till stan idag för mamma :S faan ta henne just nu :]
ville ju verkligen fara till norsjö och vara med helena och ida :]
det var iallafall kuuung på nyårs bättre än väntat faktiskt :)
ni ska veta hur glad jag är att jag fick komma och vara med er ! :)

vet seriöst inte vad jag ska skriva om riktigt :]
idag har jag inte gjort så mkt utom att vara typ på ica torget och typ räkna en massa varor :S
inte kul kan jag säga var seriöst det värsta jag gjort på länge om jag ska vara ärlig menmen det är ju till lagets skull så , tur det annars hade jag inte gjort det.. var fan jobbigt :]
har typ träningsvärk i armarna och i hjärnan :]

jaja kan lägga in några bilder som vanligt  =)
kan typ inte skriva ett inlägg utan att he in en bild :] men det är typ en vana ,
det är inte lika roligt att läsa en blogg om dom inte har bilder(A)
lr det är vad jag tkr ;)
jaja pussheej (L)



1:oseriös lagbild kanske ;)
2:Jag och sannasu gjorde dom där ;)


Kommentarer
Postat av: William Marklund

Vad skulle du göra i Norsjö ?=)

2009-01-02 @ 00:49:16
URL: http://williammarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0