a

jadu var med linnea,johanna,jepe,ise och filip idag, vi såg på film och hade typ almänt tråkigt :]..
ahha nemen lite kul iallafall, bättre än att sitta hemma och tråka sönder vid datorn (A)..
hoppas alla har haft det bra ska skärpa mig och skriva mycket nu på bloggen så det kommer att bli många inlägg varje dag nu så att ni akn läsa och titta på lite bilder om ni så vill de =).
KOM IGEN NU SKRIV KOMENTARER OCKSÅ vet att det är typ endå många som kollar på min blogg så ni vågar skriva ;)..
och inte dumma komentarer och onädiga anonyma inte moget med sånt..
skriv roliga och sånt :).. typ vad eran blogg heter och sådant  ja ni fattar vad jag menar hoppas jag;).
haha ska gå nu pusshej :) ♥


inteenslitekul


Kommentarer
Postat av: Anonym

VADDÅ MIN TRÖJA :]

2009-07-12 @ 23:33:33
Postat av: I !?!?!?!?!?

tack för att du hörde av dig..

Glömd lr?

2009-07-13 @ 02:28:06
URL: http://aquasilver.blogg.se/
Postat av: Mia

typ världens snyggaste och saknade tjej!!(L):D

2009-07-13 @ 14:03:01
URL: http://miyahgrahnblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0