bad hairday

en mycket lyckad kväll/natt igår iallafall på trästocks , liiiite för mkt men endå det var kul :)..
hehe nu väntar jag på att SEGjanina ska komma och hämta upp mig sen ska vi hem till hennes siss och göra oss iordning sen blire nog att fara på trä igen idag =).. man måste ju passa på när det händer grejer här i skeå, det är INTE ofta om jag säger så :).. ahha men ni som bor här fattar vad jag menar =).
försökte få hit lite lule&pite killar min icke de dom skulle göra annat idag ;P haha menmen dom skulle komma ngn annan dag ist <3
men nu ska jag ringa segproppen och snabba på henne lite om jag säger så ;)
pusspuss :) ♥




endå kung låt.!


en DÅLIG dag för oss , lr ja en dålig make-up och hairday.Love you anyway

Kommentarer
Postat av: Anja

Fina=)

2009-07-19 @ 21:45:38
URL: http://anjaslillablogg.full.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0