du är min solstråle

Jadu idag var jag, Janniii & Linnea på staan :D..  lr ja på kvällen så di åt på max som middag =)
Jag och Linnea vaknade ganska så sent lr typ kl 2 , ganska så skönt att sova ut kan jag ju säga direkt :)..
Vi träffade sedan Emil & tobbe på stan =) var med dom ett tag sen kom även Jonte ,smuts & Conny pratade ett tag med dom och sånt :).. sedan försvann typ alla utom smuts och conny sen försvann dom med taxin hem =) hehe
Nu har jag och linnea sett på film hemma hos mig =) nu ska vi nog gå och lägga oss hade vi tänkt oss tror jag :) ..
aja men ska gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna , smörja in min nacke för jag tror att jag håller på att få nackspärr :S.. inte kul inte kul  kan jag säga, men men nu ropar linnea att hon vill sova, så nu måste jag göra min iordning för sängen , pusspuss :) ♥



Leende läppar, gråtande själ.
Hemska tankar, fast jag vill väl.
Ledsna ögon, falska skratt.
Kalla tårar som faller var natt.
Stark på utsidan, svag där inne.
Mörka stunder i mitt sinne.
Jag bär en mask som ingen kan se.
Det är den som hjälper mig att le.
Varför, är det bara jag som vet.
Mina tårar har blivit min hemlighet.
Ingen kan föreställa sig hur mitt liv ser ut.
Men snart, ja mycket snart, tar allt slut…



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0