En dag i ett tag

Idag har jag varit med Felicia sedan kim ett tag men jag vettefan vart hon tog vägen om jag ska vara ärlig,skulle fara hem och hämta lite saker men kom inte tillbaka , nu när jag tänker efter blir jag fan orolig :(..
menmen, aja jag och felicia såg på film ett tag , bakade kladdkaka och bara hade det mysigt, pratade osv:)..
jag tyckte faktiskt att Janina skulle komma och vara med oss men hon orkade tydligen inte lr hure nu va...
aja får träffa henne imorgon och typ massor med folk innan jag far till luleå lr ja till stugan utanför piteå..
Vill fara men endå inte, aja får ta det som det blir , kmr vara svårt ett tag med det går över och det är bara vissa som förstår vad jag menar :)..
aja men nu ska emelie städa lite sen sova i VATTENSÄNGEN (A) <33 pusspuss :) ♥


Ni kommer alltid att betyda lika mycket för mig!!
Glöm aldrig att jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0