it's life

ja vill ni veta vad som hände idag på stan??!?!
lr jag kan säga att det blev medköpt ett par jeans först ..
men då skulle jag och Linnea gå till vintergatan från ck och sen så träffade vi jonna & Amanda :). stannade och pratade ett tag sen så den STORA anledningen till att jag hatar fåglar är att dom skiter så jävla mycket och är allmänt äckliga.. men såklart ska en fågel just skita så att allt det gröna slemmet landade rakt på mina JEANSLEGGINGS 1! och på min arm och påse med dom nya jeansen i ... FYFAN vad äckligt är äcklad än kan jag ju säga direkt!!!  Men jag hade u tur att jag köpte nya jeans så jag sprang och bytte om , ! det kändes skönt med nya byxor kan jag ju säga (A) men nu ska linnea diska och jag ska slappa ;).. haha men ni ska få njuta av JÄTTE gamla bilder som linnea visade nyss som fanns på hennes dator ;).. pusshej :) ♥


ja som sakt jag kan verkligen DÖDA med mina blickar ;)..

Linnea söt som alltid, och hon kan INTE döda med blicken, snyggt försök ;)..

hahahah snygga vi är






Kommentarer
Postat av: emma

Så fruktansvärt hemskt!

2009-07-31 @ 17:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0