jag försöker men det är svårt när du behandlar mig som du gör

Ja vaknade nyss typ av att janina kom hem tillmig (A).. haha sötnos nemen hon for kanske efter 10 min eftersom hon skulle till stallet, sedan ska hon till sin syster och äta sen är hon bara MIN hela kvällen och natten ;).. haha nemen vi har alltid så jävla roligt tsm så jag längtar tills hon kommer hem!
Annars gör jag nog inte så mkt om jag ska vara ärlig jag sitter och lyssnar på TOPPEN-DU ÄR FUL skit bra låt och om det är lite drajdraj är den ännu bättre :) alltså om det är mycket folk med och om det är dunk högtalare :]..
sen ska jag nog duscha hade jag tänkt sedan kommer mammsen hem då blire nog mat sen äre bara och sitta och vänta på min BFF<3
Aja skriver mer sen pusshej :) ♥


janina is the driver and me is the DJ always <333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0