love is just a lie

Jag tillbringade min dag med att vara först fara till stan med Robin & Linnea sedan kom Thea och Elliot :)..<3<3
Vi lämnade av Robin vid bussen sen for han hem, då gick vi lite runt på stan , hjälpte elliot att köpa lite kläder lr ja ett par jeans för 199 kr!! :O bra pris som fan!!
Sen försvann Thea och elliot då for jag och Linnea och åt på frasses, gottigottt!!!
Efter det så var vi i hamn med, Linnea,Thea,Kim,Jonte,jesper,Ise,Albin,Murvell och efter ett tag kom felicia :D..
for hem till henne plattade håret men inte höll denee.. det regnade ute så det lockade tills sig lika jävla snabbt....

Jag och felicia bestämde oss sedan för att fara och hämta hennes älskling philip och han är typ som en barndomskompis för mig lr ngt sånt. :)
Jag,felicia och robin for och hämtade han , en lång och kall färd men kul vare mycket skratt :)



jag må då säga att vi hann uppleva mycke på den vägen :D
vi såg typ 35 grodor varav 3 elr 4 blev mosade två katter en hare och två näbb möss varav 1 blev mosad (A)
jag vet att jag och Felicia är djurvänner!


Felicia<33


inse hur mycket jag saknar dig!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0