love like a bird

förlåt JÄTTE dålig upptradering ska skärpa mig men jag har sovit hos pappa i en vecka så där kan maninte skriva så mkt eftersom han alltid har datorn nu för tiden ;).. jävla datanörd.
jadu jag har varit på stads varje jävla dag/kvälll.. haha ganska kul ibland men ibland är det jobbigt och drygt som fan=)
men har träffat jävligt mycket roligt folk , lärt känna vissa och varit med dom man känner=)
ni vet ju själva vilka som jag var med lr träffade :)..
imorgon kanske det blir luleå men mammi och janni, kul som fan att bara fara bort från all skit som hänt här hemma kan jag säga.. bryr mig inte om ngn i släkten ser för de är ju bara sant.. :S..
aja ska se film nu puss :) ♥


miss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0