over the rain

Eh jadu nu har jag inte skrivit på länge.. inte bra upptradering kan jag säga direkt jag skäms typ..
nemen inatt kommer jag nog att packa och städa upp i lägenheten så att det blir fint, fast jag tkr inte att det är så stökigt endå!:)
Imorgon slipper alla mig eftersom jag far till Piteå lr rättare sakt luleå:)!!! ska till mormor och morfars stuga och ja det kommer faktiskt bli både skönt och jag kommer säkert att tycka det är jätte tråkigt också men det får duga.
Kommer nog stanna där ett tag eftersom jag ska se rix fm festivalen och sen äre luleåKalaset och det får jag inte missa heller !! :] haha men nu ska jag sminka mig liite,men bara lite jag lovar, pusspuss :) ♥


& du hoppad du aldrig glömmer att jag älskar dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0