tror att jag ska ta en paus från dig

HAHAHAHA anonym kommentar , tror inte du som säger det där kan klä dig såå mycket bättre själv.
är du lite osäker lr? jadu mycket till liv att kommentera sånt där, ehh nee?
Visst alla klär sig inte bra men det finns faktiskt dom som gör det och då tkr jag du ska skita i vad dom har för klädstil och hur dom vill sminka sig och sånt.. Du har ett eget liv att ta hand om inte att kommentera alla andra.
& att bo i hamn, vadå gaanstaaa och allt sånt ,? vi är som alla andra bara så ni vet!

aja sak samma har varit nog sur idag,har hänt FÖÖR mycket på sista tiden.. inte ens lite kul.
Har iallafall varit med felicia idag, vi hade jävligt roligt kan jag säga, både Ledsna och glada.
Åt hos henne idag också , har ingen mat hemma men vi åt grillat iallafall hur gott som helst (A) haha men imorgon blir det verkligen att fara till stugan innan mamma dampar lös helt på mig. haha nemen kommer sakna allt (A).
aja ska fortsätta att prata i telefon nu pusshej :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0