FELICIA EDLUND LOVE YOU

jag har sjukt mycket att skriva om har haft det riktigt roligt i stugan och jag är glad att du följde med gumman (L)

                                                                              
TISDAG
VI åkte med lillan till stan som sen så tog vi bussen till piteå, skrattade nästan hela resan dit måste jag säga för gumman var lite rädd för att fara under viadukter och sånt (A),, haha ska inte mobba dig för det <3 sen så kom mamma,mormor & morfar och hämtade oss i piteå, sen var vi på färd igen med bilen ut till stugan , vi packade upp lite och sedan visade jag felicia runt, jätte mysigt att få komma bort lite kan jag säga. men såklart kanske någon timme senare börjar allt tjaffs igen! är så jävla less på dig ska du veta ,nämner inga namn lr något men fyfan vilket svin du är!!
Sedan bestämmde vi oss för att gå till stranden och som sakt när man är på en strand blir man sugen på att bada och såklart har vi inte badkläderna med oss utan vi gick i, i underkläder och badade med det , ganska kallt från början men sen var det riktigt skönt faktiskt,! det var mycket VÅGOR så det var jätte roligt att bada<33
aja vi gick in och spelade skippo och gissa vem som vann hela tiden?! jo JAG :D .. haha gumman jag är bättre än dig på det men du är bättre än mig på mycket annat! <3
haha sen så gick vi in i lillstugan där vi sov, spelade och sånt var säkert uppe till kl halv 6 på morgonen sedan somnade vi och sov ganska så gott men det var varmt som satan i lillstugan så man vaknade lite då och då..

                                                                               ONSDAG
vaknade kanske vid 2 tiden tror jag det var , gick upp och fikade sen gick vi till stranden och bara hade det mysigt resten av dagenbara pratade och plockade stenar på stranden hittade jätte fina ska jag säga, ja juste när vi skulle plocka stenar böjer sig felicia ner och sen så faller HENNES MOBIL NER I VATTNET och såklart funkar den inte nu!!:S
sen gick vi hem och åt sedan så fiskade vi spigg,spelade spel, och så börjar tjaffset IGEN, hur less som helst orkade inte prata så felicia fick göra det åt mig..Sen gjorde vi inte så mkt mer =)


                                                                               TORSDAG

Vaknade av at mamma knackade på och sa att vi skulle skynda oss att göra oss klara eftersom vi skulle in till luleå, =)..
Ja som sakt vi skyndade oss att packa ner det vi skulle ha med oss sendan satte vi oss i bilen och for iväg.
Jag och gumman gick en sväng och köpte en dricka medans mamma duschade eftersom det var hur varmt som helst ute så vi blev riktigt törstiga :] Sedan duschade vi och gjorde oss klara och gick ner på stan, vi gick på stan i 3 timmar tror jag och jag hittade ett par klackeskor och en tröja =) och felicia hittade en likadan tröja som mig , fast hennes var svart och min var rosa (A).. haha sen så gick vi hem till mormor och morfars lägenhet igen mamma hade farit till stugan igen så vi var själva, vi sminkade till oss och fixade till håret, tog på dom nya tröjorna och dom nya skorna för min del och felicia sina klackeskor.
sen så gick vi till LK , mötte upp louisa först och hennes kompisar sen gick vi ner till karusellerna och där RIXFM festivalen även var!! såg AGNES,HEAT,BASIC ELEMENT och MARTIN STENMARKhur bra som helst fast vi kunde inte stå där länge eftersom det var proppfullt med folk och det blev så himla kvaft och varmt så vi betämmde oss för att gå till karusellerna och åka lite :).. Vi åkte VIRVELLVINDEN min absoluta favorit !! sedan åkte vi breakdance, och såklart ska vi vara klantiga och få den där jävla stången i huvudet som man her ner för sig när man sitter i en karusell så båda hade ont i huvudet sen..
Felicia köpte också en ring som var hur jävla fin som helst, 200 kr det var värt för hur fin som helst!!
Sedan träffade jag JOCKE och WILLE och en annan kille som jag inte riktigt vet vem det var tror han hette MACKE lr ngt minna inte riktigt :] var med dom ett tag eftersom jag känner dom =)..
Sedan vart vi helt slut, hur ont i fötterna som helst,ont i huvudet ,hungriga och bara less på vi köpte oss langos och får hem till lägenheten sedan till stugan=).. somnade efter ett tag men det var en riktigt rolig kväll om jag kommer på något mer att skriva kommer jag att skriva upp det i ngt annat inlägg =)..

                                                                                     FREDAG

Vaknade ganska så sent så missade flera bussar, men iallafall så hann vi med en buss satt på piteåbusstaiton ganska så länge,sen mötte philip,sebbe och solanki lr hure nu stavas , sedan kom lillan och roger och hämtade oss vi stannade och köpte lite godis och nu sitter jag här hemma igen (A)...

HAHAHA MEN NU ORKAR JAG INTE SKRIVA NÅ MER SKA UT TVÄRT :)
ÄLSKAR DIG GUMMAN TACK FÖR 3 UNDERBARA DAGAR DU ÄR HUR ÄLSKAD OCH BRA SOM HELST!! <3<3
och nu kommer det alla längtar efter BILDERNA!!!


























Love you hun<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0