i miss a thing

jasi igår var det en ganska galen dag =)..
först vaknade jag upp hemma av att helena och maja skulle hem till byske, sen så somnade jag såklart om och sen for jag,didde och sonny till sibylla för sonny skulle äta kebabtalriik =)..
en stund efter det så for didde hem, sen for jag också hem hur varmt som helst var det ute :P.
Efter jag duschat och sånt så var jag med janina vi hämtade mopparna som var hos kim sen hem till mig hämta extra kläder hem till janina och sminka oss fixa håret och en massa mer :).
sen begärde jag och janina på hennes moppe och sonny på min till bureå :)
där träffade vi jocke ,jocke och ngra TÖNTAR lr ja janina you know ;)..hahaahhahah
sen BADADE vi måste jag säga! !de var riktigt skönt, badade i mina jeans och min tröja smart emelie ? haha men det var riktigt kul:)..
Efter det så bestämde jag och janina att vi skulle till stan och äta men efter vägen SÅ BLEV JAG STUCKEN AV EN GETING FAST JAG SATT PÅ MOPPEN!! INTE GLAD OCH HELA MITT BEN DOMNADE BORT?!?!?!?!?!...
Fast vi får endå till max:)..
sen träffade vi bene & kneba (eliiot) där sen efter det for vi hemmåt=) träffade sissi ett tag och sånt satt och pratade sen somnade jag tror jag (A),, et jävligtlångt inlägg fåse om ni orkar att läsa ;)..



saknar dig då och då faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0