if you seek amy

asså jag är så jävla trött på morgnarna om jag får skriva så.. det är helt sjukt vad jag är less skolan nu !!! kan det inte bara ta slut nunununununu!! ..  sista spurten nu och det går inte så bra. speciellt inte med kemin som jag ska ha omprov på, asså serri jag fattar ingenting !! inte kul kan jag säga :S..

Idag ska jag väll inte göra så jätte mkt kanske ska ut och träffa folket och sånt, blir väll de jag ska göra. kanske ringa ngn sötnos janina och fråga om hon vill hitta på ngt<3..

sen äre och peppa FREDAG!!1 jag och JANNI ska till luleå:D :D skit kul skare bli. längtar som fan. shhoppa och vara emd folk:D
stoffe ska också dit så det blir väll att hitta på ngt med han ngn av dagarna också , skönt att komma från skeå ett tag lr ja en helg men endå ;)..
haha men skriver sen pusshej :) ♥


gullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0