i'm in love whit a farytail

asså jag tror seriöst har frysit hela mitt kropp håller på att dö av kyla lr hur man nu säger. farit fram och tillbaka till bureå nu i 3 dagar sen kanske jag och janni ska dit imorgon och träffa ngra men vi får se hure blir med den saken..
Och vet ni vem jag träffade idag i bureå?!?! jo min älskling ida nilsson hur kul som helst att se henne faktiskt har saknat hon hur MYCKET som helst!! och vet ni vem mer jag saknar jo nu BRUDAR och ni vet vilka ni är och ni vet det eftersom jag hoppas att ni taråt er:).. Jadu nu har man blivit förkyld också , inte så kul eftersom jag inte känner ngn smak lr ngt på det jag äter ingen lukt heller känner jag.. men det är väll positivt så slipper jag känna vissa lukter som finns här i livet ;).. haha men nu ska jag sluta skriva och göra ngt annat kanske lägga in en bild lr ngt :).. haha pusspuss =)♥




jadu detta var på nightflight när vi spelade och vi hade sprayat håret rosa/rött ;)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0