let me hold you for the last time.

idag på skolan så spelade vi fotboll mot lärarna , ganska så kul faktiskt dom hade alla klätt ut sig till kärringar och sånt :)
höll på att dö av skratt kunde typ inte ens spela det gick piss kan jag ju säga men annars äre lugnt... men det var kul och de var de som räknades ;) .. sen så var det sorliga stunder efter matchen eftersom gubben skulle till luleå så blev jag lämnad kvar här i skellhell.. men vi träffas på söndag efter min kurs. !
fan vad jag längtar till skolan SLUTAR! sen tills INNEBANDYN börjar om asså det håller på att döööö snart ! innebandy tänkt så jävla kul!!
aja ska nu till pappi sen lämna sakerna sen ska jag till min gullunge janniii :D .. ska gå nu pusspuss :)  ♥



jag och maja vet vi är snygga



teep endå gammal bild påme..

Kommentarer
Postat av: Maja

Saknar dej :( <3

2009-06-09 @ 16:06:07
URL: http://majaptrsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0