remember... it could always be worse...

det är ju hur varmt som helst idag måste jag säga (A).. man kan nästan inte vara i solen :S..
så pass varmt  är det typ 30grader lr mer helt sjukt !! snart ska jag och kim köra hem till mig med moppen och träffa idis =)..
haha aja ska inte skriva så mkt mer nu pusshej :)

R.I.P
Michael Jackson tycker faktiskt att det är ganska så hemst för han var faktiskt en bra sångare och låtarna var riktigt bra!
han föddes som en naturbegåva blev en stjärba och nu dog han som en legend som man kommer att minnas.!
Så många plastikoperationer och så många låtar han har gjort minns vi han för.
en sak undrar jag VARFÖR ville han vara vit han var så mkt snyggare som mörkhyad.
VILA I FRID..


http://www.gamereactor.se/media/forum/se/4421941_80.jpg
som jag sa mycket snyggare som mörkhyad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0