SANNA SUNDIN!



Tänkt hur man kan sakna en person så mycket som jag saknar dig just nu!
och jag tänker tillbaka vi har varit kompisar länge tillbaka det var alltid du jag och ida ! vi hade hur kul som helst sen blev det bara fel vi slutade umgås ida flyttade och allt blev bara skit. men sen hittade vi tillbaka till varandra och jag vet inte hur vi gjorde men vi klarade det! och jag är hur glad som helst att jag har fått tillbaka dig ska du veta för du betyder hur mkt som helst för mig och jag älskar dig precis som den personen du är och du behöver inte ändra på något du är en helt underbar och perfekt person! <3 älskar dig gumman!
GLÖM MIG ALDRIG!!!

Kommentarer
Postat av: sannasu

ÄLSKLING!!!!!1111111 du är en av mina allra bästa kompisar och jag älskar dej!!!1

2009-06-14 @ 23:34:30
URL: http://sannigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0