skin skin som den sol du e

jadu ännu en jävligt hård dag men kul eftersom jag älskar barn.. men det jobbigaste var när alla 9-10-11 åriga killarna hoppade på mig och la sig över mig ca 10 st och dom andra tryckte upp småploppar från fotbollsplan i ansiktet på mig. myyys lr så inte. detta hände tack vare SIMON REHNMAN!! tack för den lr så int.. hahahah sen så alla barnen grät typ idag och gjorde illa sig :( .. stackars bebisar, ne jag skoja men stackars barn jag får ju typ panik det är ju många som gör sig illa och då tkr jag ju så synd om dom :(... inte kul alls. men dom är hur söta som helst våra flickor små så det är nog lugnt.aja nog om det :).. snart ska jag ut vet inte riktigt vad jag ska göra men ngt hittar jag väll säkert på men är helt slut så det blir INTE att gå mycket kan jag ju säga direkt. haha aja ska gå nu pusshej :) ♥


skönt men förjävligt på samma gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0