ta inga order

har kommit hem för ett ganska långt tag sen lr ja kanske halv 10.. iallafall var jag med JANINA(L)... vi träffade robin my cusin , stoffe och andreas typ sen satt vi bara på en bänk och gjorde typ ingenting, sen så for vi med dom och josse och anna till en brygga satt där sen bestämmde jag janina och stoffe för att fara iväg och det gjorde vi.. vi for till typ bilisten satt där sen skjutsade jag stoffe hem , då var det jag och janina kvar , då satt vi bara vid sibylla sen så kom sonny och my vi satt och pratade sen for jag och skjutsade hem janina sen har jag inte gjort så mkt mer. pratat  lite med en kille i nöd men sak samma om den saken det ska jag inte skriva ut här ;) fast ni gärna hade velat det ;).. hahahah


kom hem från turkey nu girls jag saknar er !! <3


du är bäst sötnos<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0