when love takes over

okej skriver HELA tiden jag vet men jag har ingenting att göra =)..
men en sak är säkert att jag SKA vara med mig älskling janni och ha roligt :)..
haha det kmr bli king jag vet vi är så bästa så det är inte sant och ni behöver inte säga det till oss för vi vet det så var bara tyst;).. haha skoja nemen janni är bäst men inte jag lr ja lite menmen nu svammlar jag till det och vet inte riktigt vad jag skriver men annars äre lugnt..

Asså en sak vill jag säga, dom som skriver FJORTIS till mig och andra vet ni egentligen vad det betyder och vad det innabär lr tar ni bara hur man ser ut och beter sig på bilder? Men snälla ni lär er känna mig och alla andra först och ni kan inte ha mycket till liv om ni ska skriva till folk som ANONYMA ba  ooooh jävla fjortis och sluta sminka dig sluta puta med läpparna och sluta visa brösten.. det är nog ni sjävla som är fjortisar inte dom ni skriver det till.. HAHA asså det är skrattretande ;)..

aja ska ringa janni nu pusspuss :) ♥



Kort taget av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0