bild in school.

Ja då sitter man på skolan och trååkar som faan.
Har lixom bild och det är inngeen favvo om jag ska vara ärlig.
Asså är det bara jag som är allmänt dum men jag längtar typ till gymnasiumet så man slipper den här skolan!
urrschh :S
jaja det är inte länge kvar nu tills man slipper den här skiten.
Idag blire väll typ träing inte så mkt mer tror jag.
inte vad jag har planerat kanske blir typ att skriva på min uppsats och planera lite till sommar för det
är mkt jag ska hinna med och samla pengar till.
men det blbir nog bra.
Vi slutar lixom lektionen 5 över 12 och jag läängar  det är typ inte såå länge kvar nu ;)
jaja ska gå pussss:)(L)


hur snygg var man när man var mindre?!

SNYGGING ;)<3<3<3 love you anyway.

Kommentarer
Postat av: Mia

ASSÅ OMG!!

du var då snygg, hur fick du tag på den bildenXD.

jag minns inte ens denXD



LOVELOVEYOU<3<3<3

2009-03-11 @ 12:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0