don't walk front of me i may not follow

Kom just hem från matchen..
ganska så feeegt menmen vi var bra iallafall och jobbade gärnet=)
hahah peetra vilken bilresa det blir med dig varje gång :P
hahahhahaaha.
när jag kom hem toog jag liiite smörgåstårta som vi hade hemma skiitgott alltså :]
mumms fillibaba :]
ska nog sova snart för jag är riiktigt trött faktiskt och det är ju nationella i engelska uppsats imorgon så
då måste jag ha vilat ut annars kommer jag inte orka sitta en och en halv timme och bara skriva :S
fyyyfan säger jag bara.
aja nu ska jag försöka gå och göra mig i ordning pusshej:)(L)



love







du kommer alltid vara det bästa som hänt mig..s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0