du ska veta hur mycket jag saknar dig.

Kom just hem från träningen.
var inte så jobbig idag faktiskt.
är inte så slut, idag gjorde vi so prov på skolan.
gick väll ganska bra tror jag faktiskt.
Fast eftersom många tror jag failar skolan så går det väll dåligt..
aja sånt får man ta, Så nu ska jag inte göra så mkt faktiskt.
har inte så kul men dey blir väll att ÄTA ngt sen att gå och lägga mig orkar inte göra så mkt mer.

Idag har jag följt med Elmira till thorens och hämtade hennes pris som hon vann.
Hon fick en tröja som det stod skolan på. haha skit kul va Elmira du hade ju endå redan än :)
fast den är hos mig som teep dina andra kläder.
Sen så for vi och handlade lite saker till hennes ''fest'' som hon ska ha på fredag=)
skitkul skare bli=)
aja nu ska jag gå pusshej:)(L)



You don't need to love me but I need to love you because if i don't i will die.



Honey i miss and love you more and more for every day.

Kommentarer
Postat av: H

i love you girls

2009-03-18 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0