emelie har tråkigt.

hejsan hopppsan nu sitter man på tyska lektionen också och har inte så kul direkt,
vet inte riktigt vad jag ska skriva om eftersom jag redan skrivit 2 ggr typ på 2 timmar=)
nemen om man har tråkigt så är det typ de roligaste att göra ist för att bara sitta och skriva på min uppsats som jag har hemma.
och jag har ingenaning om vad jag ska skriva om när jag har alla saker hemma. sååå dåp gåre ju endå inte att jobba.
nemen jag ska skriva lite lr hitta på lite saker.
vi har endå vikarie och dom tittar aldrig till oss ;)



miss

Kommentarer
Postat av: tim

jag saknar dig....

2009-03-20 @ 19:33:37
Postat av: Tiim

äre mamman ;)

2009-03-21 @ 23:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0