har inte kunnat att skriva har haft FULLT UPP!!! SRY

har inte kunnat skriva lixom eftersom jag har haft riktigt fullt upp faktiskt det är jobbigt
att ha såå mkt att göra men endå roligare än att sitta hemma och dega.
Igår var då Tim & Wille här =) dom var med mig och mia =)
skit kul vare faktiskt tack för att ni kom,fast det spårade liiite ;)
men det är sak samma hade iallafall roligt..

I fredags var jag på NF med jonna & ida sen träffade man ju många där.
Det var sjukt kul faktiskt , mkt roligare än jag trodde det skulle bli!
vi spelade ju innebandy och vi kom 3a. bra jobbat tjejer!
släppte in 1 mål på hela turneringen =)
endå kung! måste jag säga.
Jaja men sak samma sen satt jag & jonna kvar där tills kanske 2 och jag var hemma kanske halv 3
sen gick jag och duschade bort all röd färg jag hade i håret av sprayen vi sprayade på oss :)
lr hur de nu stavas.
Sen så gick jag och la mig eftersom jag skulle upp tidigt eftersom vi hade match.
Vi vann med 4-3 =)bra jobbat tjejer=)

nu ska jag väll vila och se om jag kanske ska vara med mia idag och se film och bara ta det lugnt =)
sen imorgon blire nog att vara till IDA till hennes PAPA :D skit kul
längtar som fan måste jag säga =) kameran åker med till båda ställerna så
det kmr att komma bilder så ni vet=)
aja ha det bra ska gå pussheejsan =)


Snygg jag var i håret alltså ;) jag och jonnas byggnad ;)

ÄLSKLING<3



Kommentarer
Postat av: moa

haha fint emelie=)=);)

2009-03-01 @ 16:02:33
URL: http://moaviklundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0