have a sweat dream

OKej alltså serri snart ropar sängen såller typ på att somna framför datorn.
är huur trörr som helst fattar inte att jag är såhär trött igentligen.
menmen ska väll gå och se på two and a half men snart =)
sen somnar jag när jag somnar.
Har typ suttit framför datorn HELA dagen och jag skojar inte!
asså jävla datanörd.TÖNT
nemen måste slita mig från den nu och bara vila ett tag.
det är ju SKOLA imorgon så jag måste ju orka upp då också.

Asåså jag blir galalaleen !
min tagent D funkar typ inte snart man måste typ använda våld om man ska kunna trycka på den :S
Ganska så irri blir jag.
men den kanske bara behöver vila har ju suttit hela dagen så.

Imorgon blire kanske HOCKEY lr TRÄNIG vet inte riktigt än.
får se om jag blir frisk är det träning och om jag är sjuk och inte kan träna blire hockey :D
vet inte vad jag vill är peppad på båda:D

men ska gå och se mitt favvo program nu pusshej :](L)

okej nu chillar vi hära!

Kommentarer
Postat av: Tim

älskling<3

2009-03-09 @ 07:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0