i love love love you

Dagens humör: hihi är typ glad =)
Dagens önskan: att  ----- hade kommit i helgen <3
Dagens jag känner för:  att vara med ngn :]
Dagens doft: nån jag köpte i stockholm :]
Dagens smink: det jag brukar ha , orkar inte skriva allt :]
Dagens klädsel:  leggings och en tunika med en skärp :]
Dagens längtan: LÖRDAG!! (L)
Dagens kärlek: ---------
Dagens väder: soooligt fast kallt typ
Dagens jag vill inte: sitta i entren :S
Dagens måste: ringa ett samtal
Dagens mat: pizza :D
Dagens telefonsamtal: pappssen
Dagens tvprogram:  inget=)
Dagens bästa:  mia fåre bli :D
Dagens sämsta: att sitta och tråka
Dagens roligaste:det måste vara mina egna skämt :]
Dagens bild:



LOVE AND MISS YOU

Kommentarer
Postat av: helle

Puss stumpan<3

hitta på nått snart?

2009-03-27 @ 22:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0