if your life is just a mess take a banana and be happy.

Hejsan bloggen nu är man på tråkiga skolan och bara sitter och inte gör ngnting.
too bad maby, men seriöst det är svenska och jag har inget att göra typ,
vi har en vikarie idag eftersom nina är borta så vi har Matthias Nilimaa ist för henne,
han är gaanska så mkt bätte.

Efter lektionen blire att gå till ica och skaffa gratis sms och pengar till mobilen.
håller typ att få damp eftersom jag inte kan smsa lr ringa ngn.
neemen sånt är livet mobilnörd.

Sen efter skolan , vi slutar lixom 12.40 mabybaby.
så då ska jag hem duscha och byta kläder sen fara hem till Elmira och hjälpa henne med
lite saker till ikv för då ska vi fira att hon fyller år=)
GRATTIS ELMIRA GUMMAN!

aja nu ska jag försöka jobba vidare hare bra pusspuss :)(L)

mia sov hos mig tonight !!!!!

Kommentarer
Postat av: Elmira

Thanx Emelie :D:D: <3<3

2009-03-20 @ 13:39:03
URL: http://emeliehaglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0