jag gjorde allt för dig från morgon till kväll ljuset i mitt liv du var du lilla vän, men du kunde inte se mig som den jag var.

ja nu var man då hemma från skolan ganska skönt att bara sitta och slöa ett tag.
lr har ju gjort det på skolan eftersom vi inte hade ngn uppgift men annars äre lugnt.
Idag så blire träning som sakt , men måste verkligen plugga på biologin också eftersom det är prov imorgon :O
inte kuul men eftersom jag tkr det är ganska kul med det ämnet så gåre nog bra=), (hoppas jag)

Tänkte börja med att lägga in dagens låt när jag har tid :P




tycker faktiskt den är riktigt bra. menmen det är min smak ;)

 hihi klass tröjorna och jag fattar seriöst inte det roliga :S

´Norsjö<3



SNÄLLA GE MIG SOMMAR NUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida nilsson

HAHHA VÅDDÅÅÅ FETTMAAA!!!

<<<---------

2009-03-25 @ 22:32:05
URL: http://aquasilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0