japp man har tråkigt när man är sjuk!

Femton är du:

Är du snygg? - kan diskuteras.
Är du fet? - tyyp
Är du smal? - nej.
Är du en sportfåne? - som faaaaan
Är du rolig? - jag har min humos
Är du sjuk? - ja
Är du feg? - ibland.
Är du törstig? - JA
Är du 15 år? - japp men inte länge till ! (A)
Är du rik? - verkligen inte.
Är du fattig? - absolut (A)
Är du smart? - oerhört.
Är du retsugen? - alltid.
Är du shoppingsugen? - ja.
Är du saknad av någon? - ja det hoppas jag

Fyra skulle du:

Skulle du vilja vara längre? -  nej
Skulle du vilja väga mer? - absolut inte.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? - haha bara en ?
Skulle du dricka dig full nu? - nej??

Åtta kan du:

Kan du vifta på öronen? - nej,?
Kan du slicka dig på näsan? - nepp
Kan du kolla i kors med ögonen? - ja
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - absolut inte !?
Kan dina vänner lita på dig? - absolut. hoppas de vet det.
Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - ska typ göra det ,

Fyra antingen eller

Pierca tungan elr näsan? - näsan.
Vara seriös eller rolig? - rolig.
Brinna upp eller drunkna? - drunkna
Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Mina föräldrar

Svara ärligt:

Tycker du om någon just nu? - japp
Sol eller måne? - sol
Vinter eller höst? - vinter
Soligt eller regnigt? - soligt
Är du uttråkad? - GRYMT.

Om mig:

Hur mycket är klocka just nu? - 12.53
Vart vill du bo? - Göteborg på innebandyläger med MIA och utomlands men kompis till grekland :D
Vill du gifta dig? - Japp!
Favoritårstid? - sommar.

Har du under de 24 senaste timmarna:

Kysst någon? - nae
Blivit kramad? - nej
Känt dig fånig? - nej
Saknat någon? - japp
Ljugit? - nej
Haft sex? - nae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0