one day i maby will understand what you doing but not now.

HAha idag på skolan såg vi typ film.
Minns inte vad den hette :]
men det var jääävligt bra fick typ gåshud HELA tiden helt sjukt bra film :]'
eller jo den hette typ time to kill
Seriöst ni måste typ se filmen!

Idag blire nog att typ träna och plugga lr ne inte plugga orkar fan inte det(A)
Men endå kul att träna lr ja ganska.
det är ju innebandy <3<3<3<3<3 så det är ju kul men laget är inte lika kul :]
haha menmen älskar er endå!(L)
ASSÅ JAG VILL SE FILMEN IGEN :]
sååååå bra var den jag är tyyp beroende :]
Men iallafall nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske far till fotbolls paln lr ngt vi får se :]
menmen nu ska jag då gåå hare bra pusspuss :)(L)

Helena du fattar nog inte hur mkt du betyder för mig`?<3
Maja jag saknar dig som fan!<3

  Jag älskar dig gumman! Peppa nu gumman!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju innebandy <3<3<3<3<3 så det är ju kul men laget är inte lika kul :] snällt mot ditt lag

2009-03-12 @ 21:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0