one day you will understand.

Okej det är är en sån där dag man inte alls har lust att göra ngt typ.
Tänkte igentligen inte ens skriva ett inlägg men sen tänkte jag att vafan
no kan jag göra de no ;)
haha ikv blire väll träning eftersom jag inte tränat på ganska länge men idag ska jag äntligen göra det=)
skulle igentligen på hockey men ville heldre på träningen=)
Tack endå jonna för att jag hade fått köpa biljetten.<3
Det var en jävligt dryg dag på skolan idag.
typ såg en film på engelskan och ally sånt shiit,
fick veta att vi ska göra np på läs och hörförståelse i engelska :S
det kommer inte att gå bra.
speciellt inte på hör det suger jag fan på :]  menmen vi får väll se hure går ;)
får försöka att göra mitt bästa ;)
Sen så ska vi lämna in 2 uppsatser sen prov i so så jag är gaanska så stressad ..
neemen man får försöka att plugga liiite bara ;)
aja ska gå nu och plugga ;)
pusshej :)(L)



we know that we are hot ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag håller med, alla har vita, fast dom där har jag bara redigerat, dom e röda egentligen! ;) haha jag köpte dom röda brillorna för jag gillra när de sticker ut lite lixom;)



Har du nån fråga som man kan ställa på sexualkunskapen idag? jag har brist:p

2009-03-10 @ 09:41:27
URL: http://nogg.se/marksell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0