so afraid to tell the world what ive got to say

haha ja då kom jag just hem har varit med mia och sett på 2 barn filmer :]
hihi hyrde dom för en 20a på alba:P
vi såg HORTON & KUNG FU PANDA
har sett båda förr men dom är sjukt roliga så dom går att se flera gånger ;)
haha imorgon är vi lediga lixom, KUNG säger jag bara=)
hihi skönt att få sova ut en extra dag kan jag säga :)
hihi imorgon blire att sitta med mia på pansiodansen r hure nu stavas palla bry sig :]
tuur som fan att jag sitter med mia och inte nån man inte känner lr ännu värre själv .
haha typ 5e gången jag sitter där nu:S
gaanska så långtråkigt kan jag säga rakt ut. menmen man samlar in pengar till fotbollen.
Sen så på söndag så ska jag fara och se min vän nicklas spela innebandy på edda=)
det kommer att bli skoj det vet jag ska försöka få med mig mia också men det kommer hon nog att göra (A)
asså seriöst jag 'är helst sjukt trött tror att jag måste gå och sova nu pusshej och sov gott :)(L)


ASSÅ GISSA VEM JAG SKA VARA MED PÅ LÖRDAG OM INTE MICHAELA!!!(L)
LÄNGTAR SOM SATAN!!<3 LOVE YOU. (KLICKA PÅ HENNES NAMN SÅ KMR DU TILL HENNES BLOGG)



don't mess whit me. ;)




Kommentarer
Postat av: Michaelajohansson

Längtar som fan gumman ! (L)<3

- DU ÄR BÄST , älskar dej :*

2009-03-27 @ 14:48:26
URL: http://miichaelajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0