so what do you like to do? ehhm eat cookies

Här sitter man hemma helt slut och är med ELMIRA :D LOVE
hehe kom typ just hem men annars äre lugnt,
har varit borta HELA helgen helt seriöst har sett hockey på isladan typ sen 9 på morgon och till kanske
9 på kvällen på lördagen med ett litet uppehåll sen så på söndag var vi där 9 och sen for vi hem kanske 12 lr jag och julia for till stan.=)
köpte nya solglasögon :D skiit snygga!!!
TACK MIA OCH JULIA!!!!!!<33<3<3<3<3<3 LOVE YOU GIRLS:!
ehm sen så har jag träffat robin.
kändes bra att få prata ut med han =)
sen blire väll intune ikv med elmira och julia senare ikv eftersom jag ska sova där =)
thihi imorgon blire HOCKEY!!
men JULIAAA och GIRLSEN!!
LÄNGTAR,
och så klart äre skola före hockeyn och det suger ju men man får väll försöka att jobba liiitegranna :P
aja nu ska jag och elmira ha kuuul ,pusshej :)(L)

bilder från i helgen (L)



Love you girls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0