the one with the greeeat morning

ja jag vaknade nyss ganska pinsamt jag vet men fyy fan så skönt det var att sova :P
hehe lr vaknade typ hela tiden men annars äre lugnt ;)
ASSÅ BARA JAG SOM VILL HA SOMMAR NUUU?!?!?!
SATAN VAD KALLT OCH ÄCKLIGT VÄDER DET ÄR :( ÅååH
haah aja måste nog gå och packa snart sen försöka att få tag på pappsen eftersom jag ska dit idag :P
haha syrran du måste serri komma! :D

Asså jag får damp snart på min jävla mobil!!
jag lovar den stängs av 24/7 direkt jag lägger ner mobilen så stängs den av !
fan så irri jag blir inte på bra humör blir jag iallafall!! :S
NÅN SOM HAR EN MOBIL ATT LÅNA UT ?! :O

okej jag tycker om en här låten :O




aja ska gå och packa nu pusshej :)(L)


Kommentarer
Postat av: lisasu

bra du ta sannas rubriker:] ihhEHHEHEHE

2009-03-29 @ 19:57:16
URL: http://lisasundbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0