tjootjoo

vet inte vad jag ska göra jag har sjukt tråkigt faktiskt!
fyfan vet inte vad man ska göra tills min buss går.
det är tep länge kvar.
deeet suuger att bara sitta av tiden i sitt liv seriöst finns det inget att göra.
sen ska man sitta i en tråkig buss upp till stan hur kul är det då?!
ååh fast jag längtar endå eftersom jag ska se hockey så :)

Asså bara jag som kommer att sakna innebandyn ?
jag håller på att längta igäl mig redan nu och det blir ju bara värre och värre.
kan man inte spela innebandy året runt det är ju inomhus så det går juh?
så varför inte göra det man har ju tid med både innebandy och fotboll?
lr hur?
aja får se hoppas det blir ngn träning iallafall :)(L)
pusshej:)(L)



Det kallas lycka faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Elmira

<3<3<3<3

2009-03-19 @ 20:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0