the more I think about you all the more heart beats.

haha jag har varit på träning och det gick väll ganska bra kanske, lr så int.
nemen fick veta att jag kanske ska typ spela cup med dam på lördag gaanska så jobbigt
jag som hade planerat skit mkt i helgen men får väll försöka att klämma in det någonstans :]

hahahah julia berättade om vad hon gjort idag på skolan :]
''först går jag in i en bänk så jag får ont i magen. sen så puttar jenny mig så jag gör illa mig, sen så tappar jag biologi boken på tån, sen en gång till men då inte på tån''
HAHAA ÄR MAN KLANTIG SÅ ÄR MAN HAHAHA SÖTNOSEN DÅ :]
förlåt var bara tvungen att lägga ut :]

haha aja nu ska jag plocka bort mina kläder sen sova pusshej:)(L)


Emelie goes wild.



hur lyckat som helst!!(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0