you are the best.

Asså ja idag blire väll att göra en massa jävla läxa IGEN!
igår satt jag fan 3 timmar med hk läxan och har bara gjort hälfen än!
det är ju helt sjukt vill bara bli klar med båda mina uppsatser så jag får lämna in dom ngn gång!
orkar seriöst inte att jobba nge mer !
aja man måste väll för jag vill verkligen få bra slutbetyg och komme in på BF !
Det är mitt mål just nu iallafall :)

och en sak är säkert att jag saknar HOCKEYN OCH KOSKEN !
det var HUR  länge sen som helst jag var på hockey.. !
men asså seriöst jag har inte haft tid har typ träning varje dag utom fredagar och då äre nästan aldrig hockey !
så jag vill VERKLIGEN fara snart!
jag dör seriöst om jag inte hinner se kosken för sista gången innan han far..
eftersom han ska nog inte stanna i aik! =(
men jag får hoppas att han göre!!!!!!!!

aja ska gå och jobba nu pusshej :)(L)

Jag älskar innebandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0