you dont understand how i feel right now.

okej ska inte sitta vid datorn måste plugga annars får jag väll utegångsförud för tyo 1000år.
Eftersom SKOLAN ÄR DUM I HUVUDET OCH RINGER MAMMA HELA TIDEN FÅR TYP DAMP SNART!!
lr fick det idag.. förlåt mamma.
menmen nu ska jag bara vila ett tag få se om jag ska vara me mia ikv om jag kan övertala mammsen..
kanske går men får hoppas på de=)
Lämnade in hk uppsatsen idag sjukt skönt att vara klar och bli av med den efter typ 8 timmars arbete är man äntligen klar.
Hoppas bara på ett bra betyg.
kanske vg? :] haha hoppas på det.

aja nu ska jag gå så att jag inte får mer skäll pusshejs :)
Och JA jag SKA klara av 9an ta det lugnt skolan CHILLA LIITE!!

OSERIÖS REDIGERING OCH BILD.



Okej ta mig tillbaka nuuuu!!!!!!!!!!!!!!1
Jag SAKNAR ER!"

Kommentarer
Postat av: Johanna med familj

Hej!!

Vi saknar dig med!! William säger så fort han ser ett tåg. Emelie tåg hem.

2009-03-17 @ 18:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0